words!

Vill säga en massa saker, vill berätta, vill förklara men kan inte!
Tanken på att det är som de är och allt bara är...
wtf!

Blir less på att inte kunna sova, tänker, är trött, kan inte somna, funderar lite till...
Undrar hur de ska bli! Vill jag, vill jag inte, ska jag, ska jag inte...
Fast klart jag har ju bestämt mig, men blir då min fantasi värld verklighet eller blir min verklighet fantasi?

Kan inte fatta hur tiden kan gå snabbt och sånt som gjorde så ont igår helt plötsligt inte längre känns!
Fattar inte att såna som var en s¨fucking nära har jag ingen som helst aning hur de mår. Do I care?! I don't!

Men jag bryr mig om de som finns i mitt liv just nu! och de är så jag lever just nu! Inte igår, imorgon utan NU!
Så kanske mina spontana infall skrämmer vissa men de som kan uppskatta de ni stannar ju kvar och tycker om mig ändå!

Som jag alltid sagt kan inte stå still! Kan ju inte heller sitta still i två sekunder på en kväll så... Men gud så tröttsamt!

Önskar att mina frågor får svar och mina frågetecken blir uttropstecken och katten får dansa valsen å va glad!

Så kul idag å komma på jobbet och alla verkar glada över att ha en tillbaka... än för hur länge vet ingen och som alltid, kommer jag nog tillbaka... eller inte eller kanske, vem vet kanske jag sitter i ett temepl med en munk som guru och lär mig meditation for real, alltid nåt.

Skum sak jag har övergett el grotto, vilket innebär jag är på rött vårdlag, när hände de sist =O
Ja, kanske de är en ny era..... nä, nu ska katten kura ihop sig till en boll och tänka på andra tider. Tider som kommer, tider som blir bättre, tider där du är...

Peace!



Sommar & stugan! Mys!!! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0