Will you fly with me?

Sitter här med väldans ont i ryggen...
Jo jag vet sånt som kommer med åldern...
Men detta är nåt annat det är nåt som hände på nyår misstänker jag...
sen var de nog inte den allra bästa idén å åka stjärtlapp igår men rakarns va kul de va!

Så jag gjorde inte min yoga idag..
Imorgon kanske men då är jag väl bakis å ska på jobb 14.30.
Damn!


Så lätt att bli förvirrad, nu är jag helt å hållet helt lost!
Eller nja, men nästan.
Förstår inte alltid vissa saker som folk hör och säger,
vad vill ni mig?!
Men men in the end så blir de nog perfa!

Jag önskar att jag kunde skriva en låt och uttrycka vad jag känner.
Jag önskar jag kunde sjunga så du kunde förstå.
Jag önskar att mina målningar skrek ut de känslor de innehåller.
Jag önskar att mina dikter var bilder av mina känslor.

Så va stark och så fly with me!

Nu ska jag ta på mig partystassen, de lär bli... hmm leopard ikväll...
Jo jag vet oj vilken surprise viccano de har vi aldrig sett förut haha!
Jomen jamen si du så att de är ju jag katten om natten!


Ha en underbar kväll/natt mina underbara medmänniskor!

Katten tar sig ett glas vin nu!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0