War pigs

Kom på en annan sak som hände igår, så underbart att de är ännu fler som håller mig och tycker samma som mig hey kick ass!
Hahaha!

Sen glömde jag berätta att min särbo är den mest talangfulla särbo man kan ha!
Kommer att för alltid komma ihåg hur du klättrar och klättrar som värsta klas klättermus upp för brandstegen!
Snygg landning ;) hehe!

Sen uuuuh, minus poäng till en massa karlar jag säga då de, KARLAR!
Fuck ya!
Hur kan man tro att man kan bete sig hur som helst!
Inte för att jag tänker berätta för nån, men hey skärpning!

Och jag fann gamm nyckeln igår från 1850! haha glad va jag men ack så fel de va!
Inte passa den inte då!

Nä, nu är man hel, ren och snart klar för jobb med mí ladys!

Cherí, cherí!

Mika, jag säger då de! Nästa helg får de bli JD, du & jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0