Walk the line

Så JA!
Ledig imorgon gött! nice! sweet!
Sovmorgon, goa grejer de!
Men se där Viccan blav annat än leopardkvinnan idag.. Viccan fick sitta å hålla på med pappersarbete...
Ganska kul å få rensa å snygga till de bland grejerna på jobbet! men OMG hur mkt som helst som skulle behöva repas till! jaja fått en dag till avsatt så jag säger gillart!

jag har gått till å från jobbet idag dutti flicka!

sov som vanligt ruskigt sent inatt... vakna igen vid fyra av nån mardröm som jag tänkte komma ihåg men glömde!
Vad är de som plågar min stackars själ, ja du särbon know... men damn!

Så skönt att gå för då slipper jag komma hem och tänka en massa då gör jag de på vägen =)
Nice!

Så, sötnötar ska jag ta å umgås med mig själv å Algot!
Grymt skönt med hemmakväll!

Btw. ska masa mig iväg till el studio imorgon!
Måste fixa tid hos Pulver =)

Tssss... snart fredag ;)

Can't take it away, it's still here...
maybe an other time...

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0