Vic in da house!

Jobbat check!
Ni är ju för underbara mina kollegor! Me like!

Enda jag längtade till när jag var på jobbet var hem å min musik!
Love it!

Vet ni katten tycker om att lapa vin ;)
Så katten ska nog göra de ikväll!
Men katten vet änuu inte om den vill leka med andra ikväll...

Varför är hiphop så offensiv???


Sorry to breake the news, but they do suck!
Lyssna!!



 

Buthey, inte alltid lätt med live musik.. men hey, skriv låtar som de kan sjunga till då!

Att hålla i det långa loppet så sjung inte falskt och sprick på referängen!

Så har jag sagt min mening om Takida.

Jag vet en hel bunt med band som är Så mkt bättre som inte är ens hälften så kända.( fuck insåg precis att jag gav dem gratis PR)

 

Måste kompensera med lite riktig musik ;)


Fast jag vet att den här killen failar ibland också =/

Men de är grymt roliga å se live och grymt bra musik!

And hey they from Umeå!

 

Och den här tjejen! ÄR grym och hon är från Övik!

Varför är inte hon top of the line?

 

 

Ida you rock Big time!

http://www.myspace.com/idaboija

 

Jaja what ever!

 

Nu ska jag öppna vinet iaf!

 

Pöss hej!


Kommentarer
Postat av: Boijan

Världens grymmaste manager!

SCHMAAACK ;)

2010-02-01 @ 19:48:57
URL: http://boijan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0