Ute på sladd

Är man sladdis som mig har både äldre syskon och kusiner...
Hur länge sen som helst jag var till min farbror och faster!
Kul å träffa dem! OMG så många ungar mina kusiner har och den äldsta fyller 18 år =O
Herregud, jag känner mig gammal även om jag inte är det!

Var på coop å köpa äppeljuice, så smaskens! mumma, men så här en liter senare
kanske va en dålig idé?

Sitter å lyssnar på cheezy music... skämmes öge ur sig?
nä, jag är rätt soft av mig egentligen ;)
Lite alá 80 tals rock är väl aldrig fel =)

Så har ni hört, värste ovädré är påväg =/
Pappi sa att jag inte fick köra bil i möra?!!!
What!

Sry S for this day, men jag var tvungen å få andas själv och ingen har sårat eller gjort mig illa för det!
Bara katten som tar lite rerätt från världen!

Btw. snart helg igen har jag hört, har du hört nå?


Kommentarer
Postat av: S

De e greit att du husk å puste =)

2010-02-01 @ 23:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0