Tsss...

Jag kom på att jag måste skriva liiite till eftersom mitt singelliv på en söndagkväll inte består av så himla mycket annat än att glo på satc eller prata i telefon... men nu har jag väl pratat med alla fler gånger än en gång....

Läser och funderar och reflekterar över de här med bloggar, fick frågan varför?!
Ja för min del är för att de är sätt att reflektera och skriva,,, sen givetvis är de ett sätt
att få någon slags självbekräftelse, sån slampa när de gäller de, är vi inte alla de?!!
Bättre att erkänna än att leva i någon slags förnekelse som vissa uppenbarligen gör...
no names... men in the end tror jag att om man ska må bra, så måste man lära känna sig själv.
Det har jag gjort nu, men visst mycket som jag blir förvånnad  fortfarande, men jag kan erkänna
jag behövde de här för att må bra! Jag är glad att det blev så här!

Jag kan inte för mitt liv förstå mig på vissa människor, eller jag kanske förstår, men de
är som blanka och tar på sig nåt som inte är äkta... nån slags mask som bara blir obehaglig och nasty!
Stay real! Thats the shit! Men så har vi olika förutsättningar i livet och vi väljer själv. så vad som är rätt för mig kan ju faktiskt va fel för dig... nä ska sluta flumma till de!

Ha de grymt NICE nu alla på söndagskvällen!

Katten är trött men tack alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0