This is the HELG!

Kan inte med skrivna ord förklara denna helg men ska verkligen försöka!
En som friat check! ( jag sa givetvis nej, fick en puss på kinden och så blev jag rädd!)
Ett erbjudande om en weekend resa check! ( tackade vänligt med bestämt nej)
Jäger check! ( gött)
En bartender som inte visste vad JD va =O check! ( förklarade och blev givetvis paff)
En efterfest check! ( med rapunzel och weasel, arga mannen och den andra mannen)
Ett chock check! ( när tom med SSS Sandras katt skakar av detta förstår ni! Bedrövligt säger jag bara)

En grym spelning av Ida & Anders!
Riktigt grymma! men även där en massa känslor... Konstigt att allt har förändrats så mkt!
Och egentligen på relativt kort tid.. Men hey It's all goooood! Oh yes!
God mat och trevligt sällskap av Mange, MA, & Snyggerik! Mkt bra förslag!


Massa saker som händer och sker... fredagen känns som den va för ett år sedan och gårdagen känns minst som en vecka.. idag är också som en sån lång vecka!
OMG!
Jag fattar verkligen ingenting och allt.. haha!

Fika med Ida idag check! me like!
Fynda lite på rean också, nice!

Men in the end Im a happy cat!

Ni rockar mer än nån annan! Me like big time!

 

 

Skepp å hoj!

 



Kommentarer
Postat av: Boijan

Ett ord till dig: FINING!



Man ska aldrig sluta förvånas.

Men det man däremot ska göra är att fortsätta vara den man är med den härliga insikten att man inte är någon annans copy cat som drar på sig sitt skal på fredagskvällen och byter lagom till tisdan.

Jag är så glad för din skull att du kommit till insikt med så pass stora saker i ditt liv.

Låt aldrig svaga människor utan självkänsla eller självinsikt ta din energi igen :)

Kram <3

2010-02-01 @ 19:41:50
URL: http://boijan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0