the kkk took my baby away

Middle of the night and Im still awake!
What to do when the they took my baby away =(
Still standing =)

Såg nyss nån film, ja sånt där smör som får en liten sentimental katt att bli lite lyckligare...
Känner igen de här känslan, I have been here before...
Jo den där ni vet när man inte vet vad som händer när man hoppar för kanten..
Eller jag har ju gjort de här ett antal gånger..
Att ställa sig på kanten och titta och fundera en sak men när man väl är i luften är
det som försent att ångra sig, tro nu inte att jag ångrar mig, absolut inte!!!
Grejen är bara att det känns, känns att lämna nåt man känner till!
Ja ni fattar nog!

Livet för ändras så snabbt, från ena dagen till den andra...
Allt som oftast går de jättesnabbt eller inte alls...
Men om de är meningen så händer det, helt övertygad om och
av någon anledning satt jag en natt i mitten av december och tittade på
ams.se och bestämde mig för att de där minsann var mitt jobb och kan
inte säga nåt annat än att de är mitt jobb! Och så vart de!

Andra saker i mitt liv kanske kommer att lösa sig på samma vis?

Ser andra leta i panik efter ett liv de inte vet vad de innebär...
Känner ingen panik, kände de förut, men paniken försvann...
när de hände vet jag inte, bara poff borta =O
Men ack så farligt, om jag var livrädd förut för att binda mig till en annan människa
så är jag nog dessutom för bekväm att göra de nu =O
Tiden då jag kunde ge mer av mig själv till någon annan är förbi,
vad jag trodde va sanning då är inte min sanning idag,
alltså de ger inget att "offra" sig för någon annan... nu menar jag inte att
jag offrade nåt för de jag har spenderat en massa år med, mer bara att
jag vet lite mer och bättre idag =) Så som jag brukar tänka man kan alltid bli en bättre människa.
Man kommer nog alltid va 25 i huvudet men med så mycket mer erfarenhet =)

Måste väl dock erkänna att den där lilla prinssesan lever kvar inom en
och jag tror fortfarande på sagor och lyckliga slut... Och inte då att allt är rosa men
jag tror ändå att när de är rätt är det helt enkelt så f*cking rätt att de där
tvivlen man alltid nästan alltid har inte finns där =)

Så I guess, att astrologen som tittade i stjärnorna och och såg att jag skulle få ett nytt jobb hade rätt
och hon sa att jag skulle möta en ny person också,,, spännande!

Nä, nu svamlar jag igen... måste sluta med det!
Ny dag imorgon och det kanske blir ännu bättre!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0