The day when I don't speak...

Håll-världen -borta-ifrån-mig-dag!
Behöver ibland bara få försvinna för att kunna orka med att va så söt ;)
Nä, jag har alltid haft det behovet av att bara få vara helt ifred och inte prata med
någon, konstigt nog visste jag inte att jag var i sånt stort behov av det idag...
Nu har jag iaf krypit fram ur mitt skal...
Gissar att en dag kommer jag inte att få ha det lyxet att få bara va själv....

Mina hemliga dagar, är mina dagar!

Men som en god släkting ska jag till min farbror nu iaf =)

Ha de bäst!
Pöss hej!

Kommentarer
Postat av: Mr. Rex Everything

Ja det måste ju verkligen tära på krafterna att vara sådär rackarns söt alltså!;)

2010-01-26 @ 21:31:38
Postat av: Viccan

Haha ja de är utmattade!

2010-01-26 @ 23:04:22
URL: http://wicrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0