stranger, danger?

Åh, ledig i möra!
så blev tiden hos sjukgymnasten avbokat, attans, men tur att man inte har så onte längre!

Kände idag ojsan nu blev de helt plötsligt så verkligt!
Jag ska lämna min trygga hamn till vaddå?
För nog är det sant inget kommer att vara som "ettan".
Inte kommer folk att bry sig som ni gör!
Ni är som min familj!
Kommer förmodligen att fälla krokodiltårar när jag åker, men
samtidigt... ja... ni vet...

Fattar inte varför de är så kallt hos mig? Alla element är ju varma?!!

Men se där allt går ju som på räls =)

Fick visst en blogg-uppläxning idag ;)
Jaja, men thats me =P

Lördagen är för övrigt bokad med mat & bra musik, me like!
Ida & Anders!

Nä, nu ska katten laga mat å dona lite!

Hoppas att jag inte var allt för kryptisk den här gången ;)

Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0