Overtime, overkill, overdue!

Hej & välkommen till kirurgavdelningen!
Där vi numera inte bara inte har tid att äta lunch men även har läkare som behagar att ronda 12!!!!
Damn it va elak jag var (andas tänk positiva tankar)
Hey jag är hunrgig trött och jag vet att jag måste jobba över förmodligen för att Ni kommer så sent.
Hatar brist på respekt!
Åh, du då som säger men Victoria du måste ju äta, jo tack jag vet men jag kan som inte bara gå!
så känner jag att jag vill byta jobb helt!
Visst jag älskar att hata det, men kanske ska hitta på nåt annat ett tag.
Jaja de får tiden utvisa!

Slagen katt la sig på sängen å sov...
Nu återstår bara att fixa resten, sen så!

I gotta feeling... Å tydligen Jenna också... haha!
Jag litar mer på mig själv än någon annan...

Undrar bara hur de ska bli?!
Måste komma ihåg att ringa två viktiga samtal imorgon!
Då ska jag minsann, göra allt klart =)

I miss u babe!

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0