My heart is on hold

Hey Vix here!

Gaddat mig, jobbat!

Thats my day!

Gissa om jag grymt nöjd, men JA!
Pulver du rockar ju!
Och kom ihåg att vi skulle börja 11 också high five!

Jobbat var greit! Kunde inte ha varit bättre!
Jag behöver ingen andledning till att le!
Jag är bara så glad!

Har underbara männsiskor i mitt liv och möter flera hela tiden som jag samlar på!
Såna här dagar som igår, idag och alla framöver, bara älskar jag!

Så kan jag inte tro att det inte skulle va en meningen att vi skulle mötas.
Än om då de kanske inte är rätt så är det så f*cking rätt!

Nu ska jag kolla på SATC för jag har alla avsnitt på min fina xtrn hårddisk =)


A, min vän! min gamle vän, Jag är här för dig när du än behöver mig!


Så S du är den bästa!

A_M you rock! Vi ses imorgon på lite film å umgåsmys!

Ha en underbar fredag i glädjens tecken!

Nu ska katten jaga sin egen svans och dansa för katten är rik, rik på allt en katt behöver!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ardnis

Thank you!

2010-01-11 @ 00:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0