Men bring it! Hit me! Say it! Do it!

Så är de eftermiddag... Åh Im sooo booored!
Varför vill ingen åka pulka med mig?
Jag vill inte dricka öl eller inte ens jäger!
Jag vill att Mika ska komma hem!
Jag vill prata skit med han!

Jag vill så himla mycket! Jag vet inte vart jag ska börja men det första är iaf.
att inte supa ihjäl mig de va 2009 års bedrift
jag ska bli en bättre människa, för det kan man alltid bli
Jag ska sluta fundera så förbannat mycket
Jag ska börja med yoga igen.. jag vet.. flum
Jag ska faktiskt lära mig att spå med tarotkort..
Jag ska ställa mitt eget jävla horoskop.
Jag ska spela min gura som ingen annan sett mig spela ;) hahaha!
Jag ska gå promenad med mina vänner
Jag ska våga träffa en massa nya människor och faktiskt lita på dem
Jag ska göra mina måsten med ett leende
Jag ska ge någon som behöver de en kram
Jag ska också skaffa en ny bok och skriva nya saker

Sen vill jag lära mig nya saker i år! Jag vill ha nya erfarenheter! Jag tycker inte om att stå still!

Så... kloka ord: av dåligt omdöme får du erfarenhet och av erfarenhet får du lycka =)
Jag har gjort så många misstag att nog fan fötjänar jag att bli lycklig nu.

Kanske vi tror att vi behöver en annan människa för att bli hel men de är endast vi själva som kan göra oss hela och när man möter någon mkt speciell kan man utifrån de skapa något helt fantastiskt.

Så 2010, än så länge alldeles nytt å oskyldigt ( iaf för min del)
Fyll mitt år med alla mina önskningar!

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Matti



Jag behöver en kram. =)

2010-01-02 @ 00:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0