Karate-hmmm-fylla-med-backpain-&-värktabletter

Så var det en liten men dock en karatefylla igår...

Ont i ryggen.. kan knappt gå men vin och sprit så blev allt så mkt ljusare.

Tragiskt, så fucking tragiskt.

 

Ja ja, what ever, en kväll en natt och så blev de som de blev.

Dök förbi hos stackars grannen igår...

Men trevlig prick de där!

Kul!

 

Peace out..

 

Gömmer mig tills nästa år tror jag...

Fy fytterakken va jag hatar söndagsångest...

Och jag som inte ens brukar ha de.. men nu så har jag blivit drabbad och det är fan bland de värre...

Sur är jag också.. arg och förbannad, men men what ever.

 

Finner säkert nån slags positiv perspektiv på de här också!

 

Känner att de står stilla, mår inte bra av de..

Plz, låt de hända nåt!

Men då nåt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0