Jack and I

Ellu, ellu, ellu!
Hatar cola med kolsyra! Kall å avslagen ska den va, men icke da, en kall med kolsyra fick jag =(
Mitt Ilandsproblem idag...

Jisses, varför stod jag å diskuterade så mkt?
Varför måste jag överhuvudtaget prata om det!
Spelar ju ingen roll, de tror på de vill och jag på de jag vill.
BAH!

Jag fann en vän igår och han heter Jack haha rock!
Gött vare men kanske too many...

Herregud... skämmes ta mig fan!
Men fick ju tag i Fredrik och tusen tack säger jag bara annars hade jag nog frysit ihjäl!
Nä, så illa var de inte.

Åh, olles är inte så kul... Olles är inte all that.
Less egentligen...

Bara å hopp in i duschen och snygga till sig =)

Fan, jag drömde en sak men de va inte sant =(
Kom på att jag saknar dig! Så länge sen jag fick träffa dig nu =(
Hmm, vart är du? Varför svarar du aldrig?
(och de här kan ju tolkas precis hur man vill, men men)

PöSs HeJ ha en bra söndagsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0