I want You!

Nu ska katten dra till Anna-Ma för vi ska gå på public och lyssna på Ida, the Ida!
Vi ska käka och umgås!
Katten ska ta kort ska ni få se!
Jag fick för mig att jag skulle va fancy men ack de gick inge vidare så
de får bli fancy möter rock eller nåt sånt ;)
Bli inte rädd ni i dimman kommer ändå känna igen katten på den märkliga dansen ;)

Skadeglädje säger de är den enda sanna glädjen?! Attans än om de kanske inte är
sant så får faktiskt en sån som jag njuta! Jag njuter ska ni veta! Hahaha!

Tycker att det känns lite jobbigt att lämna övik.. har lite ångest varje dag!
Visste inte att ni tyckte om mig sååå mycket ;)
Tycker om alla ni också!

Kanske jag måste anordna en sista Sjöslagsfest?! =O
No better time when we all leaving?!

Så ska jag ta på mig en tröja en jacka vantar och faktiskt gå nu!
Sen är jag.. eller inte sen men hörre! en genväg kan lätt på en senväg ;)

Tycker att ni ska få en låt så här när de är lördag!
Kings of leon kommer forever va Jossan för mig! Ja muse också såklart!
Hoppas att du har de bra i UK J!

När jag hör den här låten så tänker jag på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0