I still hate the game and hey you don't play with me!

I våran värld gör vi små saker till stora saker...
Vi ger små saker en betydelse som den kanske inte alla hade behövt ha...
Vi är klumpiga och gör saker vi inte hade tänkt göra men gjorde ändå.
Vi sa saker vi ångrar osv.
Men så länge vi kan förlåta förstå och gå vidare är det väl helt okey?
Men vad händer när vi inte har förståelse för varandra jo bråk å elände händer.
Jo men de har vi väl alla varit med om, redan som små kids hade vi problem...
Tycker att som vuxen att vi borde ha lärt oss lite mer och förstå lite mer, men inte alla som gör det dock =(

Oj vilken mardröm jag hade då...
Drömde jag var i norge och skulle till sthlm och missade bussen å Jenny KK va med å fy vilken soppa de va.
Rätt skönt å vakna hemma och inse att man är hemma och de är LUGNT!

Jag tycker att det ska bli grymt skönt med ledigt i sex DAGAR haha!

 

Grym brud! Ja gillat =D

 

 

Nä, nu ska jag packa så ses vi, hörs vi osv!

 

Äre int gött så säg!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0