High roll and low pranks

Hej Hej Hej Världen!

Liiite bakis och liite skakis idag!
Var på 69 eyes igår, fan va grym de var!
Vi möte upp Sara mit gang på kellys och sen till the debaser =)
De var som sagt grymma =) Inte rikigt min apa men grymt ändå.

Jaha idag har jag bakis shoppat på 7 eleven....
Pratat i telefon en massa, and A ringde va glad jag blev =D
Så jag hoppas att jag får träffa´n!

Nu mumsar vi chips å dricker cola för att vi kan =) För vi vill =)

Imorgon känner jag för att se på konst för att jag vill å de ger mig inspiration och lycka!

Måste gå på stan också å köpa lite från min inköpslista till mina underbara kollegor!
C & L <3!

Kommer att sakna er när jag lämnar Övik men som sagt jag behöver röra mig och lära mig nya saker och göra nya saker... Kan inte stå still och inte göra nåt!

BFF Sandra! Miss u!
Tomt sthlm utan Job! Men snart kan vi busa hur mycket vi vill! Dörrn står alltid öppen för dig!




 

 

Har egentligen bara en fråga med dom generna hur kan du då va lång ;)? Haha!

Söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0