Hey hey hey! Bara postitivt!

Så anlände jag till sthlm igår!
Försov mig, glömde att ta på mig underkläder, men hey de kan väl hända den bäste ;)
Hade en bra första dag med diverse aktiviteter =) Diamanten!

Sen idag var jag på intervjun!
Jag är helt såld, kan inte annat än att säga där VILL jag jobba!
Så var den 68 sökande till tjänsten var 7 utvalda och jag var en =)
Jag trivdes direkt! De jobbar för omvårdnad och inte tvärtom!
Sen att de satsar på utrustning som är ny och nytänkande!
Precis sånt jag behöver för att tycka att det är kul!
Tog en fika med en annan diamant idag! Kul!
Sen ska jag iväg på debaser med Mika, Karro å Sara å givetvis en massa
andra människor ikväll ska bli grymt! Ska se 69 eyes =)

Sen så, fan allt bara flyter åt mitt håll nu =)
Allt bara löser sig!

Im a happy happy cat!

Nä, ha det bra så får jag se när jag hinner skriva nästa gång, anyway, stay true!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0