Hell Yeah! Its goooood, Its all good!

Så här är det!

Jobbet var okey, dock jf och lite sånt pyssel men inget i jämnförelse vad de har varit!
Jag är en smidig katt =)
Så fick jag höra att jag var en älskling och en ville att jag skulle stanna i 5min till för han ville titta på mig, men hey jag tror inte jag får övertid för de....
Så hade jag låst in nyckeln till dörrn men de va bara att lyfta av dörrn ;)

Fick höra att de var nöjd med bilderna och det gör mig glad, lättad och en lyckligare katt!

Så är de bara En dag kvar sen kan jag få busa fritt med Karro, Marie, tänkte träffa Mika & Sara också! Jo å så Therese också inte sett sen Oslo =O ska bli sweet å surra lite syster saker =)
Sen får jag väl se om jag får träffa några andra också.. har några möten i bokade mer eller mindre spännande!

Här får ni en bild på tjejerna som fixar å donar med mitt hår när jag inte själv tar till saxen ;)
Yessika fattas men annars är de tha clan stylisterna.com (enligt mig de bästa)
Så håll koll i tidningen sju för där ska minnsan min annons komma in.. eller alltså deras annons men jag tagit korten ;D

Pöss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0