Hahaha! Fucking sellout!!

Jaha ledig dag!

Kan inte kan inte för mitt liv fatta att man kan vara ett sånt stort sellout och vara så bra?!
tråkigt! men men inte mitt jävla problem, men de va ju skönt att höra att de inte bara var jag som tyckte de =)
Hahaha! what goes around comes around ;)

What ever! Jag har då fått tillbaka pärlan efter ett mindre bråk vi hade!
Men thats love!

Bjöd pappi på mat på thai, attans så gott!
berättade för honom om mina planer... som ja jag inte sagt till nån...
och han tyckte de lät bra =) För hey de är ju de jag ÄR bra på, de ÄR de jag Älskar!

Fattar inte att snart kanske man inte är HÄR på sjäslagsgatan =P
NICE! Imorgon ska jag ta och berätta för er allt om hur de går och gick ;)
Men inte i dag, idag suger jag på min karamell och bygger inte alls broar av luft som tidigare!

Men fyyy, vad jag vill prata! känner hur orden i strupen bara vill strömma ut... vem ska jag prata med då?
Hate that fact that we don't speak anymore! Have a thing to tell you, that I think is very very important but hey I know you don't want to talk to me =( Fuck ya! or her! dont't care about you care  about this thing!!! I can say for myself, you may have been the world to me, but now you are just another sellout! And yes its you Im refering to!

Få orginella människor nu förtiden, få som har vett och få som är sig själva!
Som jag har pratat om tidigare diamanter, kattguld och annat lösgrus!
Fan sällan man hittar en sån fin diamant! ;) Love!

Ojsan, va mycket känslor de bubblade upp idag de va jag inte med på!
Jaja, wtf! ibland så! brukar inte känna eller bry mig så mycket för jag är sånt badass men tydligen inte ;)

Can't understand how you can see the real me just like that! How can you know when Im not speaking, I can only say I have no words!

Peace, love and rock n' roll, baby darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0