Gonna miss ya!

Söndag eviga söndag =)

För de första blir jag besviken på folk som dissar innan de vet!
Kan jag också göra så förlåt!

Men vilken underbar kväll på kirurgiavdelningen!
Tycker så mkt om mina pumor!
Så många skratt!
Kramar i massor!
kommer förmodligen att gråta massor när jag väl slutar (nu när de blir...)

Bara en dag kvar innan ledig och de blir katten glad av!
Katten får då sova och må gött!

Attans de är kallt hjemme och får lite ont i halsen av de =(
Jävla kall... som Tette skulle ha sagt =P

Carina du är en Diamant!

Nä, nu ska katten faktiskt kanske men iaf försöka sova =)

Sov gott och ha de så underbart!

Saknar Theo jätte mycket, du glada, trogna underbara hund! Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0