Fridays

Okey jag erkänner jag var liiite väl hög på livet idag!
Kanske lite väl mycket energi när de kommer till kritan =P
Men erkänn ni blir glada av en glad katt ;D
Så roooligt!

Efter dagens hoppande och skuttande på jobbet skulle jag å Sandy
fara på stan... Ta pärlan men de va kallt och pärlan fick för sig att
varva som aldrig förr... Orolig blev jag men Pappi sa att jag skulle
köra liiite, så sagt å gjort sviiichade vi runt runt på parkeringen
på sjukhuset,.... men de gick inte geschwint de gick hoppandes
fram... så otroligt roligt så jag skrattade så jag kiknade och fick inte luft,
pappa i telefon som börjar skratta, Sandra brevid som skrattar, Yvonne som
står med Pappi H-sand skrattar... jaja.. vidare på OkQ8 (ja ni borde veta vid de här laget)
jag går å pratar med S och håller på knocka omkull en stackare haha!
Sen när jag ska betala och knappa in koden säger han i kassan "men va duktigt du blivit"
Öhm what.. ja jag brukar klara de ;) men han menade med vantar... ojsan fingervantarna från big city nonono...

Sen tog vi en tur till studion, ny tid bokad check!
Sen boa, vine check!
Sen tog vi en middag på nya fiket, mysigt gott och underbart!

Sen nå så märkligt har hänt... Fått skumma sms idag och då inte så där skumma som jag är vana vid, de här är en helt ny nivå--- HAha ja vem vet! Skumt!

Nä, nu ska katten göra nåt annat än skriva om mitt liv!
Hahaha underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0