Ellu 2010!

Inleder nya året med att vakna upp mitt i sängen med storskjolen på mig ;)
Kändes ganska bra tills man började rör på sig, attans!
Ringde självklart Sandra, å surrade lite...

Sen så har jag sett in bed with madonna, cool brud de där!


Så tänkte jag nog ta mig en lite tupplur till å sen ta
en promenad i mörkret och rasta mig!
Blir så rstlös, måste få göra nåt, se nåt, lära mig nåt!
Måste ha nån slags boktavs sjukdom eller är jag bara väldigt mycket Vädur!
De säger ju att väduren är rastlöshetens tecken haha! skoja inte!


Hoppas att ni har en bra start på det nya året och att ni känner som mig att nu kan de inte annat än bli bättre!

Nu tittar vi framåt och inte bakåt! Okey?

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0