Cast a spell on me and will be yours forever

Så därja...
Wtf, lite less på de här nu, inga platser till patienterna och där står man upp över öronen...
Jag blir sur jag blir förbannad jag ser rött!
JAg kan inte hålla tillbaka min frustration och ilska längre, eller så är jag arg över nåt annat, vette fan!
Blev bättre mot eftermiddagen.. men då pratade jag med pappa och vi rök ihop som katt å råtta!
Tills jag börja å skratta å säga men du jag har aldrig begärt att du ska lösa nåt problem, ville veta en enda sak...
Ja jag säg då de KARLAR! ;)

Så är jag då hemma iaf!
Skönt!
Trött igen... som alltid... less på va trött... vill ju inte va trött... vill ju göra saker...

Men jag vet! om jag har den inställningen blir de inge bättre å så vidare.. men men!

Jag har iaf varit duktig, ringt till vårdcentralen =)
Bara gått 20 dagar med ryggvärk...

Nu har jag tusen andra måsten, hatar måsten, hatar hatar, nä de gör jag inte, bara fucking LESS!

Vet inget... Vill veta... Har inget TÅLAMOD! Kan inte vänta, vill veta NU!!!

Nä, får se vad jag gör... haré bra så länge!


Höstbild får de bli idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0