Blubb,blabb,flabb

Okey duktigt, gått till å från jobbet! High five!
Men mesta dels för att man måste rör sig när man har ryggont, lumbago!

Citat från Kirsi: "De går fan inte att stoppa såna som er"
Och då med tanke på vad jag berättade nåt jag tyckte va en bra idé när jag druckit lite sprit och mindre bra sen...
Sant, om jag har bestämt mig för nåt, så gör jag de!
vare sig med sprit eller inte....
Kanske med lite mer tur tänker jag mer i nykter tillstånd...
Ibland så,
Punkt.

Känns skönt, jag vet Mika lever och han kommer att ringa mig!
Så kanske vi kan se på 69 eyes tillsammans den 13e =D
Vore sweet!

Nä, nu ska katten ta å göra en kvällmacka för katten är hungrig!

Helvete, jag halka på vägen till jobbet satan va ont de gjorde i min rygg =(


Plz, forgive me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0