Biljett check

Bokat biljett till sthlm anländer till storstan vid 13 på tisdag blir gött de!
Måste ringa chefen...
opoops!


Jag håller på med en resa...
en annorlunda resa men just nu får jag lära mig mer om mig själv än någonsin tidigare!
Lär, mig det mesta nu.
Bara så skönt att i mellanåt få bekräftelse för det man själv har tänk och trott.
Att de finns fler i universium som har samma uppfattning.
Att tankar jag haft står fåt något.
Att förstå andra lite bättre gör alltid saker lättare.
Vi lever alla i ett enda stort kollektiv och vi alla står ansvariga inför våra egna handlingar än
om så vi blir påverkade av miljö och arv, så kan vi inte skylla på det.
Vi är själva de som bestämmer våra öden.

I know, jag är flum....
Men de är ju inget nytt!

Men visst tror jag sten hårt på vetenskap och att vi ska forska och ta reda på saker!

Men i grund och botten är de viktigt att beaka vem vi själva är för våran egen mognad och tillväxt.
Vägen till våran egen upplysning....

Jaja, ni tar den vägen ni tycker är bäst!

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0