Back on track 1

Hej hopp i hallonskogen!

Nu är jag tillbaka! Glad lycklig och precis som jag ska va!
Skratta är ju underbart därför gör jag det =)

Tyckte synd om mig själv i dag när jag ensam stod i hissen och
si så där 17 läkare klämde sig in med mig =/ rädd, ensam var jag hehe!
Men men ut kom jag jag säger då de underbara kollegor man har =)

Skumt, finns ingen sjuksköterska som kan ta mitt vik?!
Var de inte en massa som blev uppsagda?
I don't get it!?
Galet!

Jaja, de löser sig nog ska ni se =)

Men har man inte världen bästa pappa!
Kommer ut från jobbet vem är då där och skottar av bilen, jo PAPPI!
Me like, me like, me like! Tack du är bäst här på jorden!

Nu ska katten leka lite =) Just one day left then I can play!
Längtar tills lördag! Anders & Ida på Public hell yeah!
Mat, gott sällskap och superb musik kan de bli bättre? me like!

Dagens låt: Soft Cell - tainted love
Take it as you like =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0