As you know!

Jomen si du så att... =)
Va fånig man kan vara bara gå runt å halv le hele tinn! ;)
Hmmm, undra varför!?

Det börjar med ett och slutar med två, de är jag helt säker på =D
Tror jag faktiskt jag ska ta en kvällsmacka som han på OkQ8 (har jag sagt världens bästa mack?) sa =P

Attans va trist min telefon har inte pipit så mycket som en enda gång ikväll =O
WTF* Är jag opopulär nu? =( Buhu!

Trist jag som är en sån söt tjej ;)

Hmmm, jag undrar ska jag ta mitt ass å dansa lite le katt i li katt dance imorgon?

Måste bara citera från fb:
Min status:

"Tack för alla som sagt grattis och alla lyckönskningar! Gonna miss ya but hey Övik still standning =D"

Mattis underbara kommentar:
"Än så länge ja. Men hur ska det gå när The Nurse Of All Nurses drar? Folk kommer ju trilla av pinn till höger och vänster, sossarna kommer tappa väljare, vänsterpartiet tar över, alla börjar lyfta bidrag och slutar jobba, inga skattepengar kommer in, Övik blir en börda på statens axlar, Lars Ohly gör en plan med sina sovjetkompisar som bombar skiten ur stan... Så atte. Viccan borta = Övik jämnat med marken. ;)"

Hahaha sweet lovely!

Nä, nu ska katten göra vad katten är bäst på, smida planer ;)
Nån som vill va med?

Pöss hej ni!

Btw: ha en underbar helg! De har jag trots jag jobbar! Jag gillar mina arbetskollegor, you rock BIG time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0