Your system is fully protected

Sånt är ju skönt att höra =P Så säger iaf mitt virusprogram!

Så är det lördag och katten ska inte dansa ikväll, inte för katten brukar dansa annars heller! I helgen blir det jobb och så är det jobb 6 dagar framåt att glädja sig till.... Men men sen är jag ledig tre =O Ska åka på bus till sthlm med Tettovicht! Ska bli nice!

Jag har funderat lite på vad jag ska packa för att ta med och packa för att lämna men det är ett aber utan dess like!
De ordnar sig =)

Känner inte för att dra nån rolig historia idag, inte heller en charad utan mening... Jag funderar en massa och kommer fram till väldigt lite just nu. Körde visst fast i det här som jag inte komma mig ur. Vet inte vad som hände.
Är det inte märkligt livet, ena dag är det på ena viset och det är det enda man känner till och så nån timme senare har allt förändrats, de är ju helt fantastiskt, det gör mig glad och jag vill bara att mer ska hända! Spännande saker, roliga saker!

Som jag sa till särbon igår, jag får ta det för vad det är och sen är det bara att göra det bästa av det =)

Ha en underbar lördag kväll med allt vad ni själva väljer att fylla den med!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0