With faith I will be the winner!

Så slog det mig, om jag går runt och tänker som jag gör kommer de ju inte att lyckas!
Så sagt å gjort har jag minsann packat två kartonger så jag ska få lämna Övik!
JAg vet I will miss you all big time, but hey, jag kommer nog tillbaka!

Jag tog ett fotbad och de var underbart!
Jag har inget lila hår kvar =O JAg är all black now baby!

JAg har sån vårkänsla i mitt hjärta men varför håller inte vädret med mig?
JAg vill ha mina fina skor och gå i high heels utan att va rädd för en collum fraktur!

Nä, mina godingar, katten har sagt sitt och ska nog nanna snart!

As ya know, I love ya all!

In my heart I will save your name.
You will be the one, I never know.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ardnis

Love ya to..

2010-02-03 @ 23:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0