What are u saying!???

Som vanligt läser jag mitt horoskop... Mitt "personliga" horoskop säger att jag
ska ta tag i chansen till ett fast förhållande... men vaddå, jag förstår inte vad de
menar.. Nu har det hållit på i snart 1,5 vecka samma varje dag, samma budskap.

Jag vet ta det med en nypa salt men jag tycker om att läsa horoskop och
det sätter små myror i mitt huvud i rörelse.

Pratade med Ks idag om mitt schema, ser ju bra ut än så länge =)
Känns bra med en riktig inskolning, har nog inte haft någon riktig inskolning
sen ja du aldrig...
Först 8 dagar som omv. ssk sen jobba två veckor som omv. ssk.
Sen tre veckor som PAS =) Yääj, jag gillart!

Börjar bli lite fjärilar i magen ;)

På lördag ska vi på public å käka, trevligt ska det bli!
Sen får vi se vad som händer om katten busar vidare eller
lägger sig på rygg och sover efter en massa god mat!


Ska hem till särbon ikväll för middag, film och promenad ev.

Halva nästa vecka är redan bokad också, både lunch, två visningar, sjöslagsfest....

BTW. jag gjorde YOGA i morse igen!

Pöss hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0