Well, happy fucking valentine's day!!!!

I år firas det inte, nog för att mitt hjärta älskar men ingen hjärtevän!
Min vanliga uppfattning om sånt här trams är de är bullshit!
Tycker alla dagar ska vara alla hjärtans dag!
Är man kär så är man och då ska man väl visa de jämt!
INte behöver väl man en speciell dag för att uppskatta
sin andra hälft och omgivning?
Är det ett sånt krast samhälle, tydligen!?

Love hurts...
Men jag är en lycklig singel katt med hatt.
Visst kan en katt va ensam också  men
inser hur mkt jag tycker om att vara själv!
Åh, sweet lovely!

Men enligt tradition så dissar jag alla hjärtans dag!
Andra året nu yaay! fuck va tiden går fort!

Sluta förvirra oss! All I say!

Så får ni min absoluta lovesong!

Marc Cohn – True Companion
This is for all good and bad times!

Så så här på alla hjärtans dag så gjorde jag nåt...
En liten spåning om min blivande:

"Yngre man med brunt hår i skiftning till rött. Ögonen är gröna, blågröna eller hassel. Han har en intensiv blick och är en eldig och passionerad man under ytan. En intensiv personlighet med stark vilja. Han är troligtvis i din ålder eller yngre."

undra vem det kan vara?

Sen gjorde jag en sak till och fick nåt tillbaka som var så klockrent (btw varför säger man klockrent?)

My heart don't follow my mind!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0