Vikki Sixx is my new name!

Men Tja!
Vikki back in town!

Så är jag på hemmaplan återigen! Helgen gick förvånnansvärt mycket snabbt!
Nä förvånnad är jag inte... tiden har alltid varit den som motarbetat mig mest och längst!

Kan säga att i helgen har jag skrattar nå så djävlust mycket! Så underbart!

Sen va tokigt allt möjligt kan bli. Som att hamna i en spökstad... Hmmm

Jag kan väl erkänna att katten är trött och nog lite skabbig också...

Men nu ska jag tillbaka till mitt jobb i morgon... Hey ska ta och ladda upp lite pix!
hmmm upptäckte att det var visst fler fotografer ute på fredagen...
Hmmm igen säger jag bara!


Sånt här snusk har de hängt upp på södersjukhuset!!!!
Den heter Per rectum ;)


Jag å Tettovicht på en herrklubb nånstans på sveavägen....
Trevligt var de!
Och som jag säger jag gillart!

Nä, nu ska Vikkis sövas sig lite inför en utförlig analyze med särbon!

Ses imorgon eller nå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0