Viccan goes sthlm for the weekend

Så skönt sex dagar done and done!

Nu väntar en helg med Tettovicht, Marie, Karro & Linn! Och med flera =)
Träffa Sara också hoppas jag =D

Så titta lite, hitta lite, eller vad säger ni!

Nu är det tillbaka det där du vet särbon ;) Så vad kul!


ÅH, vet ni min särbo hade lagt en diam i min sko på jobbet! För hon jobbade kväll och jag dag och vi byter om i samma omklädningsrum! Gullit! Love ya baby!

Så har jag egentligen inte tid med detta men jag måste ju säga hej å hå innan jag drar!

Så formar vi handen som en liten pil =P

The Horror Theme Ensemble – Love Song For A Vampire (Cover Version)

Jag önskar fortfarande att jag var en vampyr än vad ni säger!

Corina, Corina darling vi fixart på måndag de där du vill ha hjälpen med!

Ha en underbar helgisch!

Kommentarer
Postat av: Ardnis

Åh men va bra att "det" är tillbaka =D E verkligen på tiden du ;-)



Bare hygglig du:) Hoppas att det smakade..

2010-02-11 @ 21:15:17
Postat av: Anonym

Du är då för söt min underbara särbo!

Yes my mojo is back!

2010-02-13 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0