Update for you!

Well helgen är över kan man gott säga!

Jag måste säga att det var en av de bästa jag

varit medom, så mycket glädje och skratt!

Har tillbringat väldigt mycket tid tillsammans med

min BFF Mika och hans lillbror.

Helt sjukt roliga människor!

Fick mig en lägenhet, ja jag FICK en LÄGENHET!

High five!

Jag var i ett sådant lyckorus i fredags så jag bara älskade

hela världen!

Lördagen fortsatte i ett gott tempo med en

middag med mina fina kollisar på Public!

Vi fick god mat och det bästa var sällskapet!

Jag kommer att sakna er!

Efter middag drog söta smö sjuksköterskor vidare

på parken.. Ja parken... det var som inte igår.

Har en känsla av gymnasieparken fort jag kommer dit.

Men det var faktiskt riktigt kul! Träffade folk jag inte

sett på många år och andra som jag ser jämt ;)

Jag fick en del nya kontakter under helgen.

Det gillas, för jag har en plan och planen

är egentligen ganska självklar för en katt!

Så grävdes en yxa ner tror jag iaf!

Och det känns skönt! High five! haha!

så kanske jag lägger upp en bild eller två om

jag orkar här framöver!

And hey yäääj jag har sovmorgon imorgon.

Nej just fan jag ska kolla på förråd =(

Nä, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0