Time will tell me the truestory but your heart!

Kanske jag nu borde bli stressad över det faktum att katten inte har en lya att krypa in i sthlm… Men nä… känns bara som att mitt ställe inte har dykt upp ännu.

Annars kommer jag att flytta till någon god vän en stund, värre än så är det inte.

 

Min lägenhet här hemma som är mitt slott mitt eget kryp in där jag känner mig säker ska bli någon annans fristad. Undra om de kommer att älska den lika mycket som jag gjort.

Jag känner mig trygg där och hemmet för mig är faktiskt en av de viktigaste sakerna för mig.

Det finns en hel historia vad jag å sjöslagsgatan har gått igenom. En period en era tar slut.

Så är jag också redo att släppa det gamla och in med det nya. Det nya är okänt ännu.

 

Jag vet att ni kanske tror jag söker en kärlek och visst gör jag väl det också. Det som är viktigaste för mig är min egen kärlek. Kärlek till det liv jag lever, till mig själv.

 

Jag kastar inte sten i glashus, jag tycker inte om att döma andra jag tycker inte om när andra dömer. Klart det är en del av livet också. Jag har dock så många ord jag vill få ur mig.

Därav få bloggen ta de!

 

Jag vill gärna delen min stund på jorden med andra människor, jag vet att jag är en übersocial liten katt som älskar att träffa nya människor och tror på att vi träffas av en anledning att lära oss och växa av varandra. Jag inser att mina tidigare tankar varit mörka och destruktiva tankar. Som G en gång i tiden sa att jag sluta tänka men kunde inte. Jag trodde inte heller på R men nu tror jag på MIG. Vet ni det är underbart! Sjukt hur ett liv kan förändras på relativt kort tid.

 

Så livet fortsätter även om Viccan Piccan päronpung lämnar Övik, livet som är underbart!

Är inte endorfiner det bästa sättet att bli glad på?

Har nu hört upprepat samma hmm komplimang (får jag väl ta det för) Du är så cool! haha, nä jag ju en nörd! 

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0