The day I was looking for a sign

Hej min kära blogg!

Råkade visst fucka up de hela igår, men men så kan de gå...
Kanske man ska hålla lite koll på vad man trycker på ibland men nu så!

Jobbat nu två dagar å nu blire en dag ledig med, heheeehee gadding =P
Ska bli gött å fylla på armen liiiite till =D

Så tänkte jag organisera mina kläder i någon slags favorit ordning denna gång...
De här med färger funkar inte då, då de mesta är... svart =/

Sen ska jag väl ta tag i allt de där andra jag inte ser fram emot packa mina saker...
Skjuter det som på framtiden men den är snart här, ooops ont magen...

Vill mest bara sova för jag tycker att det är skönt och jag är mest bara trött.
Varför vet jag inte, lite förkyld men inte så farligt, lite kukont i halsen de är väl de enda...
Trodde jag hade feber inatt tog tempen 36,2.... hmmm håller jag på kallna av kanske..
Aah de är det som är felet! =P

Nä hörs!

Dagens present: Pretty Maids – In The Minds Of The Young


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0