Sushi goes Ushi

Jag å Sandra bandera, partners in crime of all times going to the sushi i baren :P
Men fört sen sväng på staden för att inta alla grymma reor!
Å så vi fynda! Jag köpte två par skor, (hmm like I need, but I have to have)
Två klänningar, nä tre var de nog, en, två, tre kjolar... Linnen, vantar...
Åh så Jackan The jackan I love it!!!

Så jaja... då kom vi på sushi baren,,, lite nervös inför detta och med all rätt what fuck is this!
Viccano fick spidersup och S kunde inte ens få sig de.
Maten... ja vi försökte men hallå? Vem äter sån här skit, vart är köttet och pären?
Fick ju ta å äta igen när man kom hem!
Nä, ät de där ni så äter jag nåt som är mumma istället!

Förrätt Spidersoppa....

Well thank you...

 

Looks good...Taste... like...

 

I guess, over and out!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi gjorde vad vi kunde, men alltså nåt mera oätligt har jag nog aldrig smakat:S men vet du vad Viccan, de på jobbet sa att man inte ska äta där vi åt.. att sushin är MKT MKT bättre på "Mata Mig"... inte betyder det att vi måste testa igen??:S

2010-02-03 @ 23:36:13
Postat av: Viccan

Men va?!!! Måste vi?! Crazy!

JAg vill hellre ha en redig kött bit å pären där i mellan i så fall! Olles? ;P Friday?

2010-02-04 @ 00:27:57
URL: http://wicrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0