Somedays and others

Hellu!

så blev de inte så mycket ikväll förotum vanlig förtvivlan över för lite tålamod.
Vanliga funderingar kring livet, varför och dig.
Tålamod och inte veta det verka vara nåt som är jätte svårt att leva med.
Borde ju va spännande och man borde bara njuta men nu känns det bara som ett himla stort hinder och det gör mig förbannand.

Förbannand för svar på frågor verkar svårt att svar på och de svar man får vill man inte höra så hur gör man då?
Låter det som om Viccan är lite irriterad i kväll men sant!

Pratade med BFF mIka idag som är hos frun! MIss ya!

Saknar  allt idag, saknar de där som inte längre finns, det som aldrig fanns. Saknar helt plötsligt nåt som jag inte saknat på länge, känns ensamt. Har inte kännt mig ensam på länge men idag är tomheten total och hjärtat slår för att det ska bli en förändring.

Fått lära mig om mig själv nåt jag inte visste och känns skumt....

Nu ska flummis gå... Skepp å hoj!

iconandtheblackroses – Angel Lyssna tänker på BFF MIKA!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0