Rock n' roll. thats the way to roll!

Så eftersom jag inte ska upp Jätte tidigt imorgon är jag vaken...

Så lagt upp bilder på fb, och kan ju inte va sämre med bloggo!



Lite kort på mig då, för katten är crazy och jag är såå grymt hård serru!


Big Boss! Hårda som få! Jag å BFF Mika Laurila!


Ja så de kan gå!

Ja mer får ni inte se nu! G natt ska försöka sova eller se film eller så... Fast Viccan har en sån här dag/kväll jag vill prata en massa om ingenting, men mest bara få prata.. Stackars Eva på jobbet som var i grottan med mig ikväll... Talade och talade tills vi skildes åt på parkeringen. Och vad pratar jag om då.. Ja allt, kom in på både de ena det och andra och Viccan blev generad över nån grej som jag då inte hade väntat mig. Men se där Eva känner ju alla jag känner än om vi inte kände varandra innan hon va min student för en halv evighet sedan nu. Shes good! Me like... ja ni ser nu använder jag bloggen som klotterplank för min mundiarré.

Have fun! För vad vi vet lever vi bara nu och ta och njut av det! Gå inte runt å älta eller fundera så mycket, för vet ni vad att när de är meant to be, it will be! När allt går på räls som sagt. Men ja man ska väl tänka före en eller två gånger också... men livet är för kort enligt mig att tveka allt för mycket.. men så är man en spontan katt också! Så go for it! Ja ni kanske undrar och en del kanske har sina egna tankar om vad detta betyder men jag ska vara helt ärlig mot er, det är mer min syn på livet och kanske det stämmer in en del på vissa saker som har med vissa saker attt göra. Oj nu trasslade jag in mig i nåt. Men det har inte med mig att göra eller har det.. Nu förstår jag inte! Känner mig lite förvirrad nu....


Life is beautiful!

Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha du är så jävla skön! skrev till din gammla blogg men la märke till att du har en annan !

adda mig gärna på [email protected] kul de vore om vi snacka lite / Sara

2010-12-18 @ 02:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0