One week

Hey hey hey!

Det är fredag och helgen börjar! Men min jobbar helg har redan börjat....
Jag jobbar torsdag till måndag... Puh,
Men det går också! Ska bli nice med en liten ferra imorgon, dock måste katten hållas i kragen,
då katten har en förkyldning på halsen och bokstavligt talat också!
Men men måste ju få träffa olle eller harry ihelgen mina grabbar de!
Träffa en och annan kul människa också!
Andra jag kanske inte vill träffa och andra jag saknat och andra jag inte känner!

Nu ska jag iaf iväg på ett till av kvällspassen på le work!
Särbon jobbar ikväll också det känns kul! Inte ofta vi jobbar samtidigt längre =(

Nu ska gaddningarna smörjas sen off I go!

I miss you, och har bättre drömmar nu =) Drömmar jag tycker om!
For you: Hanoi Rocks – Don't You Ever Leave Me

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0