Ögonen.. själens spegel!

Så sitter jag och läser en artikel på en ovanligt bra aftonbladet (läs med ironi) om grön starr.

Jag är igen ögonsköterska och kommer förmodligen aldrig att bli när kirurgi har bankat i mitt hjärta från den första dagen jag satte min fot på ettan. Så har jag provat lite av varje men det är det här jag trivs med. Nu om det är det jag ska jobba med i framtiden. Time will tell.

Har ju som sagt en ny plan varje dag. Ingen än idag. Bara nån ny gaddning som jag sitter och skissar lite på. En idé fick mig att kliva upp i natt för att titta och fundera hur det skulle se ut på riktigt. Måste tala med Master Pulver om det.

 Så har jag bestämt att ja, jag ska faktiskt lägga ut en bild på en av mina tatueringar och jag ska berätta för er dennes betydelse. För er som inte redan vet detta. Men detta blir sen och jag ska anlita någon som kan ta ett bra kort då detta är svårt själv.

 Men annan som cirkulerat mycket på alla löpsedlar och skvallerpressen är väl våran allas Tiger Wood… Äre int bedrövligt, hur folk kan bete sig? Och nämen hoppsan vi kan kalla det en sjukdom numera. Otrohet och annat skit kan man visst få behandling för. Är det då okey?

Jag är av den åsikten om man är tillsammans med någon av rätta anledningen och de rätta känslorna så gör man inte så. Om jag skulle känna att jag hellre är med någon annan, gör slut då! Varför såra någon? Sen har vi väl alla våran egen sanning och jag är inte guds bästa barn men nästa gång jag skulle satsa mitt hjärta ska det vara med min fulla insats och då förväntar jag mig detsamma från vederbörande.

 Well peace out friends, be happy!

 De är ju för fan LÖRDAG!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0