Like meditation

Som meditation för min själ är det att fota.
Jag har varit grymt dålig på att fota med min älskade stor kamera,
visst fest kort å så i all ära men detta är ren njutning!
Älskar min kamera.. kom på tänka när jag fick hem den!
Jag var sååå lycklig och så nöjd med den, det är jag fortfarande!
Kanske de är min true lovestory?!

Så vi har lekt lite idag, tagit kort och jag måste säga, min första systemkamera
kan tyvärr slänga sig i väggen när det gäller den här =P

Så ska jag ladda upp och se hur det vart, kanske jag tom. visar om jag blev tillräckligt nöjd!

Jag även varit med Anna-ma idag! Så trevligt att få träffa min twin!
No words!

Ja nu ska jag ta å göra nåt mer idag, btw. jag tog inte nån direkt sovmorgon idag =O
Vad är det som händer?!

Danko Jones – Forest For The Trees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0