Like a highkick in the head, I fall for you

Så händer det faktiskt inte så mycket igen...
Inget ovanligt, skrattar ännu åt mig själv...
Bra rolig tjej jag, alltså de smset jag hade dragit iväg
till en annan människa igår, men svaret var nog mer förvånnande.
Berättade om min fortfarande facination över hur vi påverkas av
alkohol och hur vettet går ur kroppen och munnen går av egen maskin...
Men svaret jag fick var i mera i Victoria jag-dyrkar-dig melodi.
Menar hallå det var ju inte det jag var ute efter men jag fick.
Så spelade vi ett spel så Viccan blev mera full =( tråkigt då jag inte behövde det.
Jaja, that life on a stick.

Har fått en sån good feeling under dagen, som om jag blivit befriad från nåt!
Så skönt, me like! Jag är tillbaka i mitt glada sinnestillstånd igen och du kommer aldrig
någonsin få chansen att få ta min happiness igen.

Så är det bara =P

Nä, åter till katterna och så ska jag skratta en massa igen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0