Le lelle

Le le le du!
Vet inte men som sagt franska jag hatar, franska är ändå nåt som får mig glad...
ändå olycklig.. fast film kan de... iaf, de jag tittar på! synd bara att jag glömde vad den
där sista hette!


Åh, varför är världen så orättvis och inte kan låta mig ta med mig mitt hem och
flytta runt dit jag vill i en intakt liten bubbla som ingen kan spräcka?

Då skulle jag kunna åka runt i mitt neverland och bara må gött!
Åka runt och träffa folk jag vill träffa idag och kanske stanna en stund för att dra
vidare efter det! Vore som en sweet sweet dream!

Jag har inte så många drömmar nu när någon tycks ha snott min happiness och
de gör mig förbannad! Hatar när det händer, att jag liksom låter någon ta den av mig.
Det är som den där filmen hon med turen... minns inte vad den hette, men minns jag nån film...
Kanske om jag nöter in dom ser dem kanske tolv gånger minns jag.

Såsom med kändisar kan de va nå mer ointressant att veta deras namn och vad de gör.
Jag ser dem i en film och om de gör ett bra jobb high five, sen bryr jag mig inte så mycket mer
än om Johnny Depp, han blir ta mig fan bara snyggare! Eller Cry baby, mmm mumma!
Nä, fy nu börjar man låta som en kåt marskatt men de är jag inte!

Hugaligen, trött är jag på att inget händer, tycker livet står still som att det står och stampar
på nån slags avsats av trisstess! men så är inte fallet jag vet, massa saker kommer att
hända och katten kommer att bli lycklig och glad en stund. Kommer jag alltid vara den här rastlösa
Viccan? Kanske inte när mitt hem är min borg och min soulmate underhåller mig i stället för
att jag måste sitta och skriva på en dum blogg som egentligen bara är ett subsitut av en bit i mitt liv som fattas
och det är den som gör den komplett. Nä alltså Öhh livet är inte bloggen jag som bara gör det till mer än vad de behöver vara... Hoppa över det där sista jag är TRÖTT!

God Natt Knatters!

Performed by Jennifer Hudson,;Deena Jones and The Dreams;Dreamgirls (Motion Picture Soundtrack) – One Night Only
Det är det enda du får av mig! Thats is! Jag är sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0