If I can tell you my story....

Sitter och funderar...
Jag vet att jag talar i gåtor och har koder för det mesta...
Men om jag verkligen sa hur det verkligen är... hur skulle det bli då!

Om jag skulle berätta för er vem jag tänker på när jag tar på mig den tröjan.
När jag ser den där bilen, hör den där låten.
Ja men vad är skillnaden?

Läser ni , så är det för att ni är intresserad av vad som händer eller hur?!
Och av ren och skär nyfikenhet vill ni säkert att jag berättar vad vissa koder betyder eller hur?

Jag önskar ibland att jag kunde säga som det verkligen var men det går ju inte.

Jag kan inte berätta om vissa helt underbara saker jag får uppleva. Både privat och på jobbet.

Så jag håller det för mig själv...

Jag vill berätta för DIG vad jag tänker. men jag kan inte, får inte men jag vill.

Jag kan säga och skriva tusen ord.. Ha en massa åsikter om en massa saker men det spelar ju egentligen ingen roll för in the end, vad jag tycker spelar ju faktiskt ingen roll för er eller hur.
Ni kanske tycker att jag är dryg eller dum eller nåt annat. Men jag bryr mig inte om vad ni tycker.
Jag tycker om mig själv, ja faktiskt. Än om jag är en strulig sådan som ibland får mig själv tvivla på om jag någonsin kommer att komma dit jag vill. Om jag nu vet det.

En dag, ska jag säga det, jag ska säga vem du är! När jag faktiskt vet vem "du" verkligen är!
För just nu är det oklart... Saker som får mig förvirrad gör att jag inte har en endaste clue om vad det är!

Så, jag tänker på dig!

Haha ironiskt...

Blurr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0