I want it all, right now!!!

Kom på mig själv att jag vill förbaske mig ha allt på en å samma gång och redan förra veckan.
Nu vill jag ha en ny mobil, kan som inte släppa tanken på att jag kanske inte ska köpa en, men jag måste ha en!
Fy prylar kan få mig att gå crazy! som när jag skulle ha bil då så kunde jag inte bara vänta...
Men så vips hade jag visst en bil =P

Så nu vill jag, vad ska jag då ha? de vet jag inte men de ska väl va det bästa till den bästa ;)

Nu ska jag ta en prommis och sen hem till särbon för middag som sagt! Ska bli nice!
Träffa hennes nya katt! Åh, jag vill ha katt, det saknar jag verkligen! MYS!
Kom ni ihåg att jag hade en period när jag var inne på skaffa en och stanna i Övik... tsssss

Åh, ska bli nice de här!

Fint mail jag hade fått av okänd, du är en tjej med stil och finess, du utgör undantaget =)
Jo visst blir jag glad och visst borde jag kanske svara men jag har som noll intresse.
Hoppas att han söker det han finner men de är nog inte jag.

Nä, nu måste jag kila!

btw. melissa horn är en gudinna! sällan lyssnat på en svensk artist så mkt som henne, hennes texter är klockrena!
all credd till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0