Here we go again....

Well ellu ellu!
Så ser de ut att bli en underbar sommar i musikens tecken!
Jag blir så sugen på att göra allt! Hur ska jag ha råd och hur får jag semester!?
Grymt vad jag bara måste åka på ALLT!
Måste få min bff Sandra och inse hur underbart det är och packa ner
henne i min väska så kan jag dra henne land och rike för att uppleva allt de
goda! MMMMmmmm mumma!

Tjoho, tiden går och tider går mot stockholmsflytt!
Blurr i blurr, är det därför jag är så grymt trött...
men lågt hb hade jag inte, 125 får duga i krig!
Jag är ju kvinna och mer brukar jag inte annars inte ha heller!
Så det så!

Fy tycker att vilan i mörkret borde ta slut nu och vi dansar i neon med Lena PH!

Så händer det saker i mitt liv jag inte vill ska hända, drömmar som jag inte
vill drömma, but why liksom!? Menar det är inget jag vill eller kommer att göra, punkt!

Jaja, lifes goes on, I guess, även för dig och mig!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har insett det och kommer att följa med dig i sommar, ser såååå mkt fram emot det ;)

2010-02-21 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0